joi, 19 ianuarie 2012

România, o ţară democratică

            Protestele continuă. Finalitatea e plecarea lui băse & co. După? Nu ştim! Deocamdată acesta e scopul.
În toate cererile protestului am şi eu o mică dorinţă. Aş vrea să dipspară puţin din scenă partitul congolezilor. Chiar m-am săturat ca de 22 de ani în această ţară acest partid al minorităţii congoleze să aibe mereu un cuvânt de spus. A fost doar un partid profitor care acum are un beneficiu maxim. Îmi pare un pic ciudat ca un partid minoritar să stea ca un ghimpe în viaţa pulitică post decembristă. M-am săturat de politicieni congolezi să ne dea sfaturi într-o română de împrumut.
              Am folosit cuvântul congolez pentru că nu am nimic cu ungurii. Putea fi orice fel de minoritate, situaţia îmi pare aiurea şi nu ştiu dacă undeva în Europa mai e la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu