sâmbătă, 18 februarie 2012

18-55 sau 18-135mm?

            Ca orice pasionat de fotografie şi eu aşteptam ziua în care să uit de compacte/bridge. Cu puţin noroc am găsit un Canon 450d la un preţ foarte bun. Primul minus pe care îl constaţi în această trecere este lipsa zoom-ului. Un 18-55 mm este insignifiant faţă de zoom-ul de 18x avut înainte aşa că te apuci să cauţi. Fiind la început şi căutând un obiectiv bun la toate dar care nu excelează în nimic m-am orpit puţin la un 18-135 mm. Fiind la fel de luminoase sau, mă rog , de întunecoase singurul avantaj ar fi fost ,,zoom.ul,, mai bun. Făcând cîteva cadre la 135 mm şi comparăndu-le rapid cu cele trase la 55 mm am considerat că nu merită diferenţa de bani. Din punctul meu de vedere un 18-135 nu merită cumpărat iar dacă vrei un obiectiv bun la toate cred că trebuie să te găndeşti la un 18-200. Eu vreau să încerc un 55-250 mm sau un 75-300 mm. Aş fi bucuros să primesc nişte păreri strict despre aceste două obiective.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu