sâmbătă, 17 martie 2012

Femeile din România nu exprimă nimic..

            ...iar acum că tocmai aţi terminat cu urările feministe de bine urmează să mă şi explic. În caz că nu ştiaţi tocmai am fost fericiţii martori ai apariţiei unui nou gen fotografic şi anume fotografia de portret. Ea a fost inventată de Cristian Şuţu. Cum orice minune nu durează mai mult de 3 minute 3 zile au apărut şi contestatarii genului. Patrioţi din fire contestatarii nu au apreciat/înţeles fiorul artistic şi nu au depăşit transcendenţa bătăii de  joc la adresa romăncele noastre pitoreşti, pictoreşti şi tot ce mai doreşti. 
               Bă da o poză nu găsesc să-mi placă! Uite căutaţi şi voi aici, aici, aici, aici, sau aici că deja e prea mult.
               Deci dragi pozari nu vă mai chinuiţi cu tot felul de obiective, lumini, modele, stări. Pentru a efectua nişte portrete de succes aveţi nevoie de sponsori şi modele care să încerce să pozeze ca pentru paşaport dar să meargă trasul-în-chip şi la profilul de facebook.

             Ca să nu fiu cârcotaş până la capăt există un portret de femeie care îmi place:
dar cred că e din cauza pisicii!

2 comentarii:

  1. fetele sunt frumoase dar lipsite de expresivitate
    expresivitatea vine din interior
    din ce e in tine, in mintea ta, in suflet, in ganduri

    nu oricine are calitatea de a fi model pentru fotografia portrait
    si nu.. nu e vorba doar de frumusete.. ci in acest tip de fotografie vorbim doar de expresivitate si ce transmite modelul
    in cazul de mai sus.. toate sunt la fel....

    nu au nimic, nici o tresarire
    dar.. nu e vorba de toate femeile din Romania acesta este amendamentul meu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram doar ironic la fraza cu femeile din Romania. Pe mine (si nu sunt singurul) m-a deranjeaza autointitularea asta.

      Dupa princiu am un aparat foto sunt priceput ar trebui toti sa ne denumim pozele ,,superb portret de femeie'' ,,un apus de soare minunat'' etc.

      Eu prefer ca laudele/criticile sa la primesc de la ceilalti. In mintea mea sunt propiul rege:)

      Ștergere