vineri, 20 aprilie 2012

Drumurile noastre toate

            În urmă cu mai bine de 10 ani profesorul de Istoria Artelor ne povestea cum un sat din Franţa a devenit celebru datorită descoperirii unui deget prin nu ştiu ce boschet. Acel deget a dezvoltat o întreagă zonă. La noi, în localităţi precum aceasta , s-au găsit morminte întregi dar nici măcar localnicii nu ştiu de ele.
             Plictisindu-ne în zilele libere ne gândeam ce să vizităm prin jurul casei. Cum vremea nu era prielnică vizitării unui oraş ca Sighişoara mi-am adus aminte de un videoclip realizat în salina de la Turda. Ne-am urcat în maşină şi am plecat spre salină fără gps sau alte chestii de orientare mizănd pe faptul că sigur ajungem la salină fără mari probleme. Cum Turda este un oraş cu cel puţin 100 de muzee şi vreo 200 de grădini botanice şi zoologice trebuie să recunosc că mi-a fost puţin cam greu să găsesc drumul . Dacă nu găseam drumul probabil am fi pierdut cea mai tare salină din ţară:







              La plecare din Turda am dat peste o pancartă la fel de mare pe care scrie 10km Cheile Turzii. Drum groaznic dar o privelişte care chiar merită! Mai ales daca prinzi şi vreme bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu