vineri, 14 septembrie 2012

Ceauşescu n-a murit

Am mai zis că prin natura a ceea ce fac intru des în dialog cu multă lume. Acum câteva zile m-am intersectat cu o domnişoară de 45 de ani pe care nu îi arăta. Un dialog scurt cu ea m-a făcut să regândesc puţin chestia cu Ceauşescu. Eu am prins foarte puţin din viaţa şi opera plânsului mare conducător deci îmi este greu să îmi fac o părere cât de cât completă despre fenomen.

Dialogul:
ea-Domne e mai rău ca pe vremea lui Ceaşescu!
eu-Sărumâna
ea-Am tot sperat că o să se schimbe ceva
eu-păi şi nu s-a schimbat?
ea-visam să fiu liberă, să am blugi, să ascult muzică uşoară
eu-şi nu aveţi?
ea-domne eu sunt necăsătorită
eu-...
ea-...
eu- de ce nu v-aţi căsătorit?
ea-păi nu am vrut să mă căsătoresc în comunism. Am ştiut că o să vină schimbarea şi am crezut că o să fie altfel. Acum uită-te la mine cum am ajuns : sunt şomeră, stau singură într-o garsonieră şi nu mă mai vrea nimeni...

1.Dacă aşteptaţi să plece Basescu pentru a vă căsători eu zic că nu e neaparat o alegere bună.
2.Îmi e frică de ce o să fie normalitatea peste vreo 20 de ani.
Ada Milea - Ceausescu n-a murit

Asculta mai multe audio diverse


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu