sâmbătă, 15 septembrie 2012

Şoferul Justiţiar

Şoferul Justiţiar e acea specie de conducator auto care de cele mai multe ori încă are acel vis de a deveni poliţist dar nu a fost în stare să termine 12 clase.

Dintre comportamentele care îl definesc enumăr câteva : accelerează atunci când îl depăşeşti
-dacă stă într-o coloană iar un cocalar vrea să o depăşească acesta îi iese în faţă .
-merge pe banda a doua cu 50km/h şi nu se mută nici în ruptul capului pe prima argumentând că aceasta e viteza legală.
Pe scurt e genul şoferului care se enervează la culme când alţii încalcă legea şi încearcă prin propiile forţe să facă dreptate. Iniţial crezi că e o atitudine de lăudat dar de multe ori a dus la accidente urâte.

Ieri, pe lăngă faptul că era să intru într-o maşină cu doi poliţişti care treceau liniştiţi pe roşu, am făcut cunoştiinţâ cu cel mai avansat model de şofer justiţiar. Circulând pe două roţi încerc să fructific acest fapt atât în avantajul meu cât şi al celorlalţi astfel că dacă pe celălalt sens sunt maşini parcate merg cât mai înspre margine ca să poată trece şi cei din sens opus. Pe un astfel de drum veneau ieri două maşini una în spatele celeilalte(o dubiţă şi un sedan). Trag pe dreapta trece dubiţa iar cel cu sedanul trage cât mai înspre mine. Frânez, claxonez, încetinesc şi opres fiindca deja eram pe pietriş. Cretinul opreşte şi începe să înjure că ce caut eu pe sens unic. Deci şi dacă circulaţi pe sens unic nu încercaţi să vă faceţi dreptate că nu ştiţi peste ce nebun daţi. În cazul meu nu era sens unic dar era să o păţesc din cauza unuia care ştia el mai bine. Îmi pare rău că nu i-am zburat oglinda poate aşa se trezea din propia prostie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu