vineri, 8 februarie 2013

Bloggerii care te aşteaptă la cotitură

        Părerea mea despre cei care stau toată ziua la cotitură încercând să caute nod în papură marilor blogeri gen Zoso sau Arhi nu este una foarte bună. Mi se pare o pierdere de vreme să stai să aştepţi greşeala cuiva pentru a arunca apoi cu gunoi.
         În mod normal articolul acesta nu ar fi fost scris dar mi se pare de cacao ca eu să primesc mailuri cu comentarii de la un articol unde comentariul meu nu a fost aprobat.
         Povestea e asta : acum căteva zile Zoso începe un articol aşa ,,Și dacă tot am apucat să intru pe Libertatea,, apoi a venit cu acest articol ,,M-am apucat să dau unfriend tuturor celor care au dat like pe Facebook unor pagini mizerabile gen Acces Direct, Libertatea, Cancan, Radio Zu, Gândea, Badea, OTV și compania.,,
           Nu e treaba mea că cineva se contrazice singur dar dacă nu-mi aprobi comentariul ,care cred şi eu că nu-ţi plăce, fă cumva să nu mai primesc nici notificări când alţii comentează cum vrei tu sau mai puţin deranjant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu