vineri, 20 martie 2015

Acte necesare pentru Înmatricularea Permanentă a unui Vehicul Uzat Importat din U.E

                  După cum am scris în cele două articolele anterioare m-a chinuit talentul să urmez eu paşi înmatriculări.
                  Astfel după ce am primit Cartea de Identitate a Vehiculului m-am prezentat la biroul înmatriculări de unde am luat o cerere şi Fişa de Înmatriculare a Vehicului tehnoredactată la biroul respectiv. Cu Fişa de Înmatriculare a Vehicului vă prezentaţi la Primăria de care aparţineţi iar acolo mai aveţi nevoie de copie dupa buletin, copie după Cartea de Identitate a Vehiculului, copie după fiscalul celui de la care aţi cumpărat, copie dupa contract/factura de achiziţionare. De la Primărie după ce faceţi impunerea primiţi şi ştampila pe Fişa de Înmatriculare a Vehicului.
                 După ce aveţi şi acest act vă prezentaţi la biroul de înmatriculari cu următorul dosar:

1.Cererea Solicitantului
2.Fişa de Înmatriculare a Vehicului (având viza primăriei de care aparţineţi)
3.Cartea de Identitate a Vehiculului în original şi copie
4.Documentul care atestă dreptul de propietate al solicitantului asupra autovehicolului în original şi copie. Eu am cumpărat scuterul de la o firmă astfel că a fost nevoie de factura dintre firmă şi italian şi dintre mine şi firmă. Totodată am ataşat şi fiscalul firmei din România în original plus cuiul firmei.
5.Act de identitate al solicitantului original şi copie.
6.Dovada de efectuare a Inspecţiei Tehnice Periodice.
7. Copie după RCA. Ai nevoie de una pe minim 6 luni pentru înmatricularea permanentă. Eu mi-am făcut una pe un an începând cu data la care expiră cea pe care o am pentru numere provizorii. Am pus copie după ambele şi a fost ok.
8. Dovada de plată a taxei de înmatriculare 60 lei
9.Dovada de plată a contravalorii certificatului de înmatriculare - 37 lei doar la CEC
10.Dovada de plată a contravalorii plăcuţelor de înmatriculare 40/80 lei la ghişeu. 4o lei nr la rând, 80 lei număr preferenţial. La motocicletă cel preferenţial e 62 lei. Se plăteşte doar la ghişeu
11.Certificatul de Autenticitate al Autovehiculului în original.
12.Documentele de înmatriculare eliberate de autorităţile străine în originl şi copie legalizată
13. Plăcuţele cu numerele de înmatriculare emise de autorităţile străine. Dacă a fost adusa pe platformă o declaraţie ca a fost adusă pe platformă plus copie după talonul platformei.

p.s. pentru cei care plătesc şi taxa de mediu şi actele care fac dovada plăţii.

Toată distracţia a costat 980 lei (inclusiv RCA pe un an). Firmele cer pentru treaba asta între 1400-1600 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu